marți, 7 aprilie 2009

weekend-ul meu

nu stiu de voi, dar eu am avut un weekend de vis. sambata am primit cel mai frumos crin imperial (am o slabiciune pentru florile astea) si in mod oficial camera mea este plina de flori (ador perioada asta a anului), dar nu despre asta voiam sa vorbesc.

cand am vazut ce soare era afara, am infruntat vantul rece si am plecat la plimbare, initial singurica, cand dintr-o plimbare pana la benzinaria de la rond s-a transformat intr-o adevarata cursa pentru a ajunge acasa fara sa prin trafic (poti sa crezi ca pot face si o jumtate d ora pana acasa de la benzinaria care se afla la cel mult un km distanta?). eu m-am gandit ca e sambata si nu are cum sa fie trafic...hmm..mdea, ce optimista sunt. dupa ce am alimentat, cuminte m-am indreptat spre iesire, cand am vazut bulucul de pe lume. parca era sfarsitul lumii in bucuresti si toti soferii fugeau spre padurea baneasa, ca poate un gratar le scapa viata. astfel, ca sa ocolesc rondul (pentru cei nefamiliarizati e vorba de rondul din pipera, eu fusesem la omv) a trebuit s-o iau pe acel drum de pe camp, eram hotarata sa nu astept dupa ei si sa ocolesc prin baneasa. ies la aurel vlaicu si ma indrept spre pod, cand de la departare vad un sir luuuuuuuuuung de masini. oho, n-amm de gand sa astept dupa ei si am intors cu gandul ca ocolesc prin colentina (acum vedeti de ce ziceam plimbare?), cand am ajuns in capatul strazii fab. de glucoza am zis ca mai bine astept putin in coada decat sa ma complic si mai mult prin colentina. si am ajuns intr-un mare sir (sincera sa fiu as fi intors, dar era linie continua si gaborii era chiar langa mine, asa ca m-am abtinut). din fericire era doar o bariera, dupa ce -sa ridicat am plecat catinel spre casa. una peste alta, m-am simtit bine, chiar si fugind de trafic, pentru ca acum nu ma mai grabeam ca in timpul saptamanii, ci mai degraba ma bucuram de fiecare secunda petrecuta in fata volanului. ca drept dovada mi-am lungit plimbarea cu o vizita la una din prietenele mele, am profitat ca zona nu mai era asa "busy" si am dat muzica la maxim (rihanna - rehab). cred ca strada ei, e una din ultimele neasfaltate din "mirificul" cartier pipera, asa ca hardac - hop- poc am parcat in fata casutei ei.

dupa vizita facuta prietenei, care s-a soldat cu niste bucle superbe (facute de mine, of course) am plecat intr-un final acasica, unde nu am zabovit decat cateva minute ca am plecat din nou, de data asta cu Bf la mogosoaia. tare frumos e acolo, la palat ma refer. sunt sigura ca si zona este superba, dar eu nu am apucat sa o vizitez. la palat era si o nunta, pacat ca nu era vara si nu au putut sa o faca in aer liber, sau macar in palat (pentru ca acesta era in renovare), ci intr-o cladire adiaceta. oricum, una peste alta a fost foarte romantic.

am innoptat la Bf, unde m-a furat somnul dupa ce ne-am uitat la un film cu brendan fraser, simpatic. mi-a plcut idea cu povestile, dar l-as fi dezvoltat mai mult...cu siguranta va veni si o a doua parte care sa explice mai multe.

duminica dimineata ne-am trezit cu desene animate looney tunes. pot spune ca a fost foarte dragut, pentru ca nu le mai vazusem de mult si copilul din mine urla de fericire. apoi am coborat in bucatarie, unde mi-am strans picioarele sub mine pe coltar (ador locul ala) si am luat micul dejun pregatit, bineinteles, de el.

la pranz m-am intors acasa, unde nu am rezistat mult (era prea frumos afara), asa ca am luat-o pe lexa (catelusa mea) si pe mama, si am plecat spre herastrau. lexa a frant multe inimi, si ale cainilor si ale oamenilor care au trecut pe langa ea. s-a imprietenit cu un golden retriver mai micutz decat ea si cu o doamna british f simpatica, care nu s-a putut abtine sa nu o dragaleasca un pic, asta ca sa nu mai zic de cat i-a alergat pe saracii caini in tarc.

intr-un final am ajuns acasa toate trei, fiecare la locul ei, ca eram toate obosite dupa plimbare (mai ales eu si lexa, pentru ca ea ma tragea de-mi rupea mainile, iar ea ca o tineam de se sufoca, dar nici nu o lasa mai moale).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu