miercuri, 15 aprilie 2009

live your life as long as you got it...

ink o zi de vis intr-un oras mai repede desprins dintr-un peisaj infernal...azi m-am bucurat ink odata de sentimentul frumos al iubirii...acea iubire care te umple,care-ti da fluturi in stomac...acea iubire care te face sa te simti din nou virgin...o iubire pura,neinteresata,adevarata...e asa mare incat am senzatia ca intr-o zi o sa ma franga...oare e posibil?...atunci poate lumea va fi mai buna,va fi acoperita cu dragostea mea imensa..daca e ceva ce am invatat in putina mea experienta de viata atunci acela este ca iubirea si iertarea sunt 2 cadouri extrem de pretioase pe care ni le-a dat acel Cineva care ne-a lasat aici,pe pamant.sunt 2 lucruri in care cred cu tarie.iubirea ma ajuta sa lupt,sa fiu mai buna..ai zambit vreodata unei persoane pe strada?i-ai observat reactia?a zambit si el/ea,nu?e asa de simplu.hai incearca si tu maine cand vezi pe cineva incruntat,zambeste-i...acel zambet sincer,inocent poate o sa-i mai aduci o raza de soare pe fata,poate il ajuti sa-si dea seama ca orice are rezolvare si ca nu merita sa pierzi niciun moment din viata asta,care si asa e f scurta si de ce sa pierzi acel moment cu o suparare,o lacrima sau pur si simplu un gand negativ...ehh..atat pt azi...:P...sper sa va placa... ps:am acordul blondei sa public blogul asta,care era al ei initial(aka me)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu