marți, 7 aprilie 2009

i have a stalker?

cred ca am un stalker sau cine stie... de dimineata cand am ajuns la birou am gasit pe masina doua biletele lipite. mentionez ca masina si-a petrecut noaptea in fata biroului (deh, am avut sofer :P). biletelele erau scrise de mana, fara vreun antet sau ceva oficial, si pe ele era trecut numele meu intreg si adresa din buletin (ca cea fizica e in alta parte ).

ce inseamna asta? am cautat pe toate fetele celor doua foi de hartie, dar nu era nimic altceva. mi se pare ilogic. de ce ar vrea cineva sa-mi spuna cum ma cheama si unde locuiesc, asta daca nu cumva vrea sa ma sperie. ma indoiesc ca la noi in tara se mai sperie cineva de asa ceva (cu exceptia mea). si atunci care a fost scopul?

de glume proaste nu se pune problema pentru ca mi-am intrebat colegii si au facut niste ochi mari, ba mai mult, ei s-au speriat mai rau ca mine...e clar ca cineva a faut rost de datele respective dupa numarul masinii...

in continuare sper sa aflu despre ce e vorba, nu de alta dar nu-mi plac conflictele, si daca cuiva nu-i convine cum sau und imi las masina ar trebui sa-mi spuna direct (un bilet cu " fii draguta si muta-ti rabla")....

ehh, voi ce spuneti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu