marți, 7 aprilie 2009

cum am sarbatorit eu ora pamantului


dupa cum se stie, sambata a fost ora pamantului. mdea, buna treaba au facut cei din fotbal cand au programat "marele" meci in acelasi timp cu biata ora a pamantului, si parca mai rau au facut cu totii ca le-au programat sambata (a.k.a. seara mea nomada).


am respectat si eu ora pamantului, am stins lumina pe proprietatea mea, adica am oprit motorul si toate luminile la masinutza mea si ca sa fiu in atmosfera am adormit dupa o jumatate de ora.

imagineaza-ti cum ma duc eu frumusel acasa si-i zic lui tata ca sambata noapte tre sa stam pe intuneric o ora, asta in conditiile in care pe unde trece tata prin casa se face lumina si asa ramane, pana trece mama pe acolo ( sau eu, dupa caz) si o stinge. categoric raspunsul ar fi "NO WAY!". acum hai sa largim exercitiul de imaginatie: gandeste-te ca e sambata seara, adica seara de dormit la "colegul de camera" :D, adica la oameni in casa, eu musafir sa intreb: nu va suparati, nu ati vrea sa stingeti lumina o ora? mdea, cred ca stiti raspunsul, apoi pretinul abia astepta un meci cu nationala, mai ales unul ceva mai important. so the answer was: "NO FUCKING WAY!"

asa ca am sarbatorit si eu, am stins luminile lui didica si am facut nani in prima jumatate de ora a meciului , in stil eco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu