marți, 7 aprilie 2009

liste sfarsit si de inceput de an

ca la orice inceput de an ne punem si facem liste: cu ce am facut pe anu trecut, cu ce vrem sa facem pe anu' asta... iata lista mea cu realizarile de anu' trecut: - un job excelent(raportul colectiv/boss/salariu este super) - primul an de facultate terminat fara vreo restanta :D - o saptamana intreaga petrecuta la mare (n-am mai stat atat de cand eram copil) - mi-am luat masina, lucru pe care abia acum incep sa-l rationalizez, si trebuie sa recunosc ca sunt extrem de fericita ca am reusit sa o iau din banutii mei (a se intelege fara ajutr din partea parintilor) - am iesit din bucuresti cat am putut de des (desigur, cu acuzatul A - aka my bf ) well, ar fi multe...acum astept sa vad daca mi se implineste lista pe care am facut-o anul asta :D, pentru ca si de data asta dorintele sunt mari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu