marți, 7 aprilie 2009

surprize din copilarie

am promis si acum ma tin de cuvant, vin cu insemnarea optimista .

acum doua saptamani s-au intors parintii mei din concediu. tatal meu pierdut printre discutiile tot cu un nene din bucuresti i se face o marturisire.

domnul: stiti, in toata viata mea am baut 3 bauturi racoritoare: skip, inca una al carei nume nu mi-l amintesc acum si o bautura de acum vreo 15 ani, facuta de un particular.

tata: serios? si de unde o luati?

domnul: pai, de la un hotel pe langa lizeanu.

dupa cateva minute de negocieri in ceea ce priveste locatia, tata a realizat ca acea "bautura facuta de un particular", era nici mai mult nici mai putin decat bautura "colanda", facuta de tatal meu si care din pricina aparitiei dozatoarelor cu preturi mici si bauturi puternic colorate a decis sa se retraga de pe piata.

fabricuta din garaj a insemnat foarte multa munca pentru familia mea, dar si multa bucurie, pentru ca era totul facut de manutele tatalui meu, inclusiv instalatia de imbuteliere.

pentru mine acea perioada inseamna momentele in care incercam sa urnesc lazi pline cu sticle, cand primeam 50 lei la sfarsit de zi pentru ca ajutasem si dupa mai multe zile de strans banuti dadeam fuga la consignatia din colt sa-mi maresc colectia de masinute. de atunci am ramas cu un porsche boxter de jucarie (el a fost cel mai rezistent) si cu o multime de amintiri frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu