marți, 7 aprilie 2009

opulenta si interesul financiar...

am descoperit ca iubesc opulenta. ma visez intr-un palat pufos si cald unde sa ma pot cuibari in cel mai frumos jilt alaturi de fat-frumosul meu.

dupa acest enunt unele cunostinte ma vor declara materialista fara drept de apel (nu ca ar fi primul lucru ridicol pe care l-ar spune despre mine). E adevarat ca ma incanta materialul, dar numai cel castigat prin propria munca. nu ai sa ma vezi vreodata la bratul vreunui pusti de bani gata din singurul motiv ca urasc sa fiu o intretinuta. poate ma veti zari la bratul vreunui om cu bani, dar asta nu inseamna ca ma va intretine sau ca va avea mai multe resurse financiare ca mine. ma rog, zilele astea mi-a incoltit o idee in cap, si nu are de gand sa mai iasa de acolo: din pacate in ziua de azi fetele prefera banii in locul fericirii.

Ei bine, nu si eu! daca va fi nevoie sa renunt la toata agoniseala pentru a fi fericita, o voi face. inca o dovada a faptului ca sunt contra "trendului" din ziua de azi e chiar omul pe care-l iubesc (la multi ani dragul meu!)! nu e nici pe departe vreun pusti care sa dea goana la parinti sa le ceara "doar" 250 000 de euro pentru o masina noua. tot ce a reusit a reusit prin forta proprie, inclusiv masinutza si sunt extrem de mandra de el.

peste 20 de ani ma visez intr-un "palat" cu 4 copii in jurul meu, carora sa le citesc povesti inainte de culcare si un sot iubitor, care sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt cu adevarat. cu diminetile de sambata petrecute cu prietenele la o cafea, unde sa ne povestim ultimele nebunii, patanii si cu un job provocator dar fascinant. ma vad o femeie de succes, si nu am sa ma las pana nu am sa reusesc sa implinesc acest vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu