marți, 7 aprilie 2009

dreams come true...

azi simt ca plutesc. pot spune ca ochelarii de la ochii mei sunt chiar roz bon-bon. Am doua motive sa zambesc (mai degraba large grin :D ) : m-am trezit in bratele omului pe care il iubesc din tot sufletelul si-mi face zilele mai luminoase (pe langa asta m-a trezit cu pupici, ihim, din aia care-ti fac pielea de gaina ) si apoi am plecat la volanul masinutei mele. exact, visul meu din ultimii 8 ani s-a indeplinit: am propria masinuta, prima forma de proprietate (ceva mai mare decat un telefon mobil) si sunt mandra de ea din cale-afara, pentru ca am cumparat-o din banutii munciti de mine. nu ca as avea ceva ipotriva norocosilor care primesc masinutze de la parinti, dar pt mine inseamna enorm, cu toate ca am facut multe sacrificii pt ea (si inca o sa mai fac si mai multe), este extraordinar sentimentul acela cand te urciin propria ta masinutza, cand conduci, cand tragi de volan sa eviti o groapa si esti cat pe ce sa intri intr-o skoda octavia (oops, ametita mai sunt ). e minunat sentimentul cand ajungi in benzinarie si ramai fara bani in buzunar sa-i faci plinul (acum glumesc ).

acum pot pleca in parc cu lexa (catelusa mea), ma pot duce sa ma dau rolele (asta daca nu ploua). pot pleca oricand de acasa (desi nu prea-mi place sa conduc noaptea ca nu vad prea bine) si cel mai important sunt cu inca putin mai independenta.

azi simt ca plutesc, ma intreb cum o sa ma simt in ziua cand am sa ma mut in casuta mea...hmmm..nush daca o sa incapa in inimioara mea atata fericire.

Later add: Ahh, si am uitat sa spun: EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA!!! asa ca daca vad ca e verde si aia din fata stau ciorchine, astfel incat daca mai intru si eu se face circ, mai bine stau pe loc...si daca ma claxonati va trimit un pupic (trebuie sa invat sa-mi controlez limbajul a la soferi :P )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu