marți, 7 aprilie 2009

en vogue...

in ultima vreme am reusit sa am multe lucruri pe care mi le doream ca adolescenta, lucruri minore, chiar superficiale as putea spune. cu toate astea imi doream ca orice alta fata o pereche de jeansi de fima sau o pereche de pantofi sport cunoscuti.

asa cum ziceam mai devreme acum imi permit asa ceva, dar nu neaparat din placere ci mai degraba din necesitate (mai ales catunci cand prinzi si o reducere ), dar acum imi doresc mai mult (logic). mi-as dori chiar si un maiou (considerand ca asta e cel mai putin costisitor) facut de un designer, gen dior, miu miu etc. de visat la rochie vera wang nici nu indraznesc.

revenind la motivul insemnarii, saptamana trecuta am intrat pentri prima data in viata mea in mario plaza, "mare" mall din dorobanti, este asa de "mare" ca are vreo 5 magazine in total (cred ca si carrefour are mai multe in galeriile comerciale), cu toate astea cand am intrat acolo am simtit privirea manahattan atintita asupra mea, si brusc m-am simtit complet nesigura pe mine. m-am invartit un pic pe acolo (asta ca sa nu ies imedita) si am tulit-o cum am putut mai repede.

concluzia, in lumea femeilor imbracate bine nu se intra prea usor, si chiar si atunci cand intri inca te simti ca un outsider si daca gafezi, chiar si putin esti imediat exclusa.
eu nu ma grabesc sa intru in lumea lor, prefer sa jonglez , e ca si cum doi tipi ar incerca sa te cucereasca, punandu-ti la picioare toate frumusetile peste care sunt stapani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu