miercuri, 15 aprilie 2009

farmecul postei romane

iubesc posta romana! sper ca realizati ironia evidenta a afirmatiei mele. nu e cine stie ce, doar ca pe 26 februarie am comandat si eu ca orice crestina shopaholica in devenire catalogul de la victorita (nume de cod victoria's secret), asta ca sa-i aflu si eu secretul (sper sa nu fie o foaie de salata -si atat- /zi), o luna si jumate mai tarziu am comandat si un catalog de la quelle sa ma pun si eu in tema cu ce se mai gaseste pe la noi. Eu astet cuminte, imi trec adresa comlpeta pe colet si incep sa tai zilele din calendar, mai si nush cum se face ca m-am trezit la sfarsitul lui mai si victoritza inca nu mi-a batut la usa, de quelle nici nu mai zic.
am zis ca poate de atata nerabdare mi s-au lungit mie urechile degeaba, dar cand colo chiar trecuse o multime de timp, dovada cand mi-am verificat data trimiterii comenzii. am cautat sa vad ce program au personajele e la posta de langa mine, ei bine program lejer, de prescolari, de la ora 8:30 a.m. la 3:30 p.m.. mi-am zis, buuuun, nu pot sa ma duc peste ele ca nush cum se face ca acum sunt chiar in timpul programului si jobul meu nu e asa aproape de posta de acasa asa ca am asteptat. intamplator, vineri am avut liber din cauza unui examen sacaitor, asa ca am profitat si am facut un drum pe la tanti sa o intreb ce-i cu victorita mea. surpriza,cand am ajuns acolo nu ajunsese nimic spuneau ele, sau daca ajunsese era acum la "factorul postal".
pe scurt m-am cam enervat pt ca doamnele spuneau ca nu pot face nimic, pt ca "factorul postal e plecat pe teren cu pensiile" si ca ar trebui sa vin eu sa vb cu dansul (ca sa ce, sa-i spun cum sa-si faca treaba?), nu m-am lasat pana n-am vb si cu diriginta postei, cu toate astea nu m-au ajutat cu nimic, doar mi-au oferit o multime de nervi. dar intre discutiile cu "daca mie imi vine ceva important prin posta si factorul postal nu-mi aduce?" am zarit undeva lipit un nr de telefon pt reclamatii.
asa ca dupa ce am iesit, un pic rosie la fata am sunat pentru a face o reclamatie, nici de data asta nu m-au putut "ajuta", in schimb am fost trimisa sa fac o reclamatie in scris la posta romana, apoi o sa primesc un raspuns tot in scris (de parca postasul e asa prost sa mi-o si aduca) si abia dupa pot suna la acel nr de telefon.
deocamdata am inceput sa comand toate nimicurile de pe net, poate daca umplu posta ajunge si la mine macar o foaie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu