marți, 7 aprilie 2009

Gossip Girl

weekendul asta am incercat ceva nou: gossip girl! dupa ce am fost intoxicata cu poze si informatii (fara sa-mi trezeasca prea mult interesul) am hotarat ca ar fi totusi ok sa vad si eu ce e cu toata nebunia asta. nu a fost o decizie prea buna. de joi ma tot uit la serialul asta (care intamplator inca nu a ajuns la noi in tara) si pot spune ca m-a prins. inca am retincente atunci cand aud prescurtari gen GG, imi vine sa le zic ca exista GG doar pentru Gilmore Girls, fata de care sunt fidela indiferent ce seriale grozave vor mai aparea. pentru mine GG au fost un adevarat fenomen, mi-au insotit pasii de-a lungul liceului, asa ca nu poti fi comparat cu nimic altceva. au fost unice si fermecatoare :).

am descoperit gossip girl, iar acum ma fascineaza si pe mine, as putea spune ca sunt chiar periculoase. unii le compara cu sex and the city, dar cu adolescenti, eu as spune ca nu e chiar asa. sex and the city era un serial f bun pentru vineri seara, dramele nu erau prea multe, mai mult o discutie suculenta si haioasa despre sex si viata din nyc, spre deosebire de gossip unde mereu se intampla cate ceva de te pune sa-ti rozi unghiutza de ciuda sau grija. si ca sa merg si mai departe, nu-mi amintesc de carrie sa fi zis ca a ucis pe cineva..nici tu, nu? temele din satc erau haioase, relaxante, spre deosebire de gosip girl unde se dau adevarate lupte.

Gossip girl m-a castigat, astept sa vad urmatoarele episoade

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu