marți, 7 aprilie 2009

seara lui murphy

aseara ma gandeam ca murphy isi cam face de cap pentru ca ieri am avut parte de o multime de intamplari, haioase pentru altii, tragice pentru mine.

mai intai, pe la 6 fara 10 ma suna tata si-mi spune ca isi uitase cheile la serviciu, m-am amuzat si am plecat imediat spre casa, sa nu-l las prea mult pe afara, ca si asa era foarte frig. pe drum insa am auzit un trosnit pe sub masina si imediat a inceput sa tremure/vibreze. m-am speriat asa de tare ca am oprit motorul, am pus avaria si m-am dat jos din masina sa vad ce s-a intamplat. intamplator eram la un stop, destul de aglomerat, deci mi-am luat ceva de "dulce" in timpul asta. m-am uitat pe dedesubt si nu am vazut nimic impresionant, cu toate astea imi era frica in continuare sa nu fac bum , asa ca am tras pe dreapta cat de repde am putut si l-am sunat pe tata sa-mi spuna daca mai ajung acasa sau nu. se rupsese toba, deci nu era nimic grav, cu toate astea nu e bine nici fara ea . am ajuns acasa cu multe emotii (nu stiu cum se face dar mereu nimeresc sa conduc masini care au cate o problema).

toate bune si frumoase, acasa cald si frumos si ma gandesc sa ma epilez si eu pe brate, ca am devenit cam blanoasa (cu toate ca sunt blonda si nu prea se vede). pun ceara la microunde (ati citit bine, eu asa o incalzesc) si dupa un minut scot cutiuta. deasupra (la vedere) inca nu se topise si am facut prostia sa o rastorn sa vad daca curge ceva. nu stiu cum am facut dar o multime de ceara fierbinte mi-a invadat mana. atunci am aruncat (din instinct) cutiuta. nu are rost sa povestesc cum era jumate din bucatarie plina de ceara. dar nu m-am lasat, asa ca dupa ce m-am curatat de ceara si mi-am ingrijit arsura am mai bagat-o odata la incalzit side data asta chiar m-am epilat .

acum ma doare unde m-am parlit si ma gandesc ce blonda pot fi uneori .

voi ce prostii ati facut saptamana asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu