marți, 7 aprilie 2009

momente haioase la absolvire

mi-am amintit o chestie foarte haioasa.


(in poza suntem - de stana la dreapta- eu, profa de franca, valentina si fati)

dar inainte sa spun povestea trebuie sa va explic. in timpul liceului nu am fost una din tipele populare, dar cu siguranta ma recunostea toata lumea dupa pleata blonda, iesea in evidenta pentru ca era printre putinele naturale. la un moment dat era de nedespartit cu o colega de la o clasa paralela (ea era la R1, eu la U3), asta se traduce prin:venit impreuna la scoala (eram si vecine), facut vizite in timpul pauzei, una celeilalte.

revenim la povestioara: ziua absolvirii. pelerine albastre peste tot, blitz-uri si parinti fericiti (asta ca sa nu mai vorbesc de profesori: "am mai scapat de niste nebuni" ). in tot vartejul ma agata un coleg (yeah, that popular guy, that lacks a brain): "aoleu blondo, fugi repede in amfiteatru ca e clasa ta pe scena!" eu speriata ma duc in sala 16 si cand era cat pe 'aci sa ma urc pe scena ma mai uit odata. ce sa vezi, colegii de pe scena erau de la clasa paralela, cea in care era colega si prietena. se pare ca eram vazuta asa des in clasa respectiva, incat am fost luata drept "realista", hehe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu