miercuri, 15 aprilie 2009

pericooooooooool...

cred ca asta ar trebui sa fie ceva gen un anunt pt soferii din capitala:am inceput sa conduc...m-a manact in..palma sa conduc asta seara,pt ca deh,mi-am luat carnetu' azi si nu mai rezistam(am asteptat doo saptamani)...well totul incepe cand am hotarat sa plecam intr-un cunoscut hiper-market.atunci mi-a promis tata ca ma lasa pe mine sa conduc..hmmm..usor de zis,problema e ca vizibilitatea e ingrozitoare,e noapte si ...well...masina tatei ink nu fusese "botezata" de mine..nici o problema,ma descurc..hmm...mdea...am avut "noroc" cu carul..vreme proasta,noapte,masina straina..ehh..doar nu ne oprim aici,noi vrem mai mult si..ati ghicit:adiministratorul hiper-marketului s-a gandit sa schimbe drumul(..mdea...drum de munte,nu alta) si dupa ce fac stanga,dreapta,stanga,dreapta(pana mea,nici nu mai vedeam drumul pe acolo de ceatza) un amabil agent imi face semn sa fac la dreapta(multumim) doar ca s-a hotarat cam tarziu si n-am putut lua virajul.nico problema,incercam drumul vechi...trsit,era inchis.verdict:intoarcere din trei miscari(pana mea,unde e mansalierul?).gata!s-a rezolvat(cu greu as zice).intram in parcare.gata(parcheaza tata,deci nu e o problema) plecam dupa ce am terminat cumparaturile.bineintels ca nu am scapat nici de data asta de aventuri,sau mai degraba circ(atentie!blonda la volan cu lamaia in parbriz).cand am ieshit eu m-am orientat si am zis ca tre sa facem stanga,tata a hotarat ca nu e bine si tre sa facem la dreapta."nu te pune cu tata,ca el sigur stie mai bine" ma gandeam io.descopar la scurt timp ca nu era bine.solutia?opreste in mijlocul drumului(toti ma claxonau) si incearca sa intorci.dupa maimult vorbe de duh am reusit sa intorc(ce emotii).iesim in superba si perfecta sosea(plina de gropi) Iancu Nicolae(cum pana mea atatea vile si o strada ata de ciuruita?).dupa ce am tinut-o numai in 30km/h am ajuns la intersectia cu soseaua ce duce spre casa mea(care e super,de data asta fara ironie)...reactia mea?testarea panterei...mrrr...toarce f frumos,desi eu am ajuns la un frumos 60km/h desi nu vedeam la 10m in fata si nu condusesem cu mai mult de 40km/h(politica scolii de soferi)...intr-un final am ajuns la mine acasa...moam ce seara!ce aventuri!...sper ca data viitoare sa am putin mai mult noroc,macar la vreme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu