marți, 7 aprilie 2009

concurs cu un cal putere


In weekend, la o sueta ca fetele, prietena mi-a povestit un moment haios petrecut saptamana trecuta. Dupa cum ati observat. In ultima vreme parca toate radiourile au innebunit cu premiile si concursurile lor. La un moment dat mama prietenei mele isi ia inima in dinti si formeaza numarul pentru a intra in concurs...doar ca a inversat doua cifre. Suna telefonul:
- Alo! Radio X, am sunat pentru concurs!
Dupa o scurta tacere la celalalt capat se aude:
- Ah, da, ati sunat la fix! Deci care este parola?
- Parola... parola este xvjho..
- Felicitari, ati raspuns corect! Premiul dumneavoastra este un cal.
- Cum adica un cal? Un cal viu, adevarat?
- Da, cum altfel? Trebuie sa va prezentati pana maine la ora 11 la sediu ca sa-l ridicati.
- Pai ce sa fac eu cu un cal adevarat, asa hodronc-tronc? Nu puteti sa-mi dati valoarea lui in bani?
- Doamna fie il luati maine pana la ora 11, fie nu primiti nimic, si se va cumula mai departe, pentru a-l primi urmatorul participant.
- Bine domn'e, il iau!
Si iata cum isi facea saraca mama deja planuri in legatura cu premiul tocmai castigat. La un moment dat, prietena mea se uita in telefon si descopera numarul de telefon apelat, abia atunci s-a prins ca mama ei gresise numarul si cel care probabil a raspuns a facut o gluma.
Si tocmai ce voiam sa ma apuc de echitatie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu