miercuri, 15 aprilie 2009

siab 2007

ieri mi-am facut in cele din urma timp sa vizitez siab-ul si spre surprinderea mea mi s-a parut mult mai bine organizat si chiar reusit fata de 2005.
m-a intristat ca nu m-am putut urca pe niciun motor,e de inteles totusi ca nu sunt chiar asa stabile datorita formei aerodinamice si in cazul in care cad pe o parte sunt asa grele ca un singur om nu le poate ridica singur (favorizat si de forma),deci i-am iertat pe cei de la standurile respective :P,dar am "incercat" atv-urile care mi s-au parut extrem de comode,desigur asta pana am vazut pretul unuia (9000 euro) - pui,cat ziceai ca e masinutza ta?-...
m-am bucurat enorm cand m-am vazut la volanul unui mini cooper (mare iubire,desi recenta),pur si simplu parca era croita pt mine,apoi la volanul unei toyota prius care are cel mai gingas schimbator din cate am vazut vreodata.
marea surpriza a fost smartul,desi intentionez sa-mi achizitionez un asemenea "carucior de carrefour" nu am fost niciodata impresionata de designul ei (si sunt inca sigura ca designerii nu prea si-au batut capul cu ea),dovada si porecla data de mine,cu toate acestea cand m-am urcat la volanul ei am fost extrem de placut surprinsa:un interior f comod,spatios ca sa nu mai vorbesc de parbrizul enorm care ajuta la observarea fiecarei pietricele de pe carosabil.volanul care-mi venea ca o manusa,scaunul confortabil,imenul parbriz,luneta de asemenea mare,chiar si contacul amplasat intre cele doua scaune m-au facut sa indragesc masinutza cu un design exterior nu prea reusit,si cu toate ca ma lasa rece masinile cu cutie de viteze automata (considerand-o mai degaraba masina pt inadaptati sau blonde) as fi gata sa mi-o cuimpar chiar si automata.e masina ideala pt un student din bucuresti pt ca varianta diesel consuma maxim 4% iarna in oras si e ata de mica incat nu ai probleme cu parcatul.chiar si panoul mi s-a parut reusit pentru ca da senzatia de si mai mult spatiu si e un pic romantic:cum ar fi sa ma plimb undeva prin tara,pe un drum izolat,noaptea,doar eu si stelutzele de deasupra mea...frumos,nu?
dar fluturi in stomac am simtit doar dupa ce am urcat in marea iubire a mea,prima mea iubire in materie de masini (cam de pe la 5 ani):jeep wrangler!este incredibila senzatia simtita la volanul masinii asteia devenita deja legenda.e atat de simpla,dar fermecatoare pur si simplu,si cand scoti si hard-topul mai lipseste doar vara si o plimbare in salbaticie alaturi de prieteni.
am plecat cu zambetul pe buze,cu multe vise si fluturi in stomac de la acest siab.fata de acum doi ani,la aceasta editie aveam un permis de conducere in buzunar,poate peste doi ani voi avea si un talon al unei masini....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu