marți, 7 aprilie 2009

amintiri din scoala II

Iunie 1996, terminam clasa I cu media 10 pe linie si premiul I. Asteptam cuminte alaturi de parintii mei sa fie strigata si clasa mea la ceremeonia de incheiere de an, cand deodata a inceput sa picure. nu mai stiu cum s-a intamplat, dar cateva picaturi mi-au cazut pe diploma si au intins putin cerneala. mare tragedie in sufletul meu, asa ca am inceput sa plang de parca mi-ar fi murit hamsterul.

saraca mama, nu stia cum sa ma mai imbuneze. mi-a explicat ca e doar o bucata de hartie, importante sunt mediile mele, faptul ca eu am luat premiul I, coronita si asa mai departe, dar eu nicio sansa sa ma opresc. asa ca doamna invatatoare a venit de mana cu S, colegul meu drag si ne-a invitat sa facem o poza. ma iubea tare mult si pe vremea aia se zvonea ca si S ar fi nutrit ceva pt mine.

Azi ma uit prin pozele vechi si descopar cu drag poza facuta in iunie '96, cu mine si S, iar in centru doamna invatatoare. cu totii zambeam spre aparat, chiar si lacrimile mele innodate in barba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu