miercuri, 15 aprilie 2009

trairi, iubire si alte sentimente...

ca din intamplare, azi am dat peste blogul andreei raicu. daca nu aveam o parere bine definita despre ea inainte, acum am cel putin una conturata.
E un om cald caruia nu-i e frica sa iubeasca.
cutreierand prin insemnari mai vechi si mai noi am descoperi ceva ce m-a impresionat foarte mult. intr-o lume plina de rautati si interese doi batranei intr-un parc dau o lectie importanta de viata: nimic nu e mai important decat iubirea si mai presus de toate sa-ti gasesti pe cineva cu care sa-ti imparti timpul, inima, patul, sau zilele ramase.
m-a bucurat enorm ca dupa ce am vazut atatea fete triste, resemnate sau pline de rautate a batraneilor, cand chiar nu mai nutream speranta ca mai exista vreunul care sa semene cu batraneii din povesti, blanzi, buni si iubitori, imi povesteste cum a surprins un moment din viata a doua suflete pereche, care in ciuda trecerii timpului se iubesc inca: cu multa grija el ii araja ei esarfa sa nu-i fie frig, apoi au plecat mai departe, la plimbarea lor prin parc.
avem o singura sansa in viata asta, pentru ca nu mai exista si o alta, una singura sa plecam de aici cu ceva, iar sufletul nu pleaca de aici incarcat cu pietre pretioase, pmananturi si averi colosale. sufletul pleaca cu trairile! trairile sunt cea mai de pret comoara a vietii!!!
asa ca pentru o secunda opreste-te din alergatura cotidiana si intreaba-te daca asta e ceea ce te face fericit, daca asta e ceea ce-ti doresti cu adevarat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu