marți, 7 aprilie 2009

declaratie de dragoste....

azi e o zi importanta pentru mine. se implinesc doi ani de cand am din nou incredere in oameni, de cand mi-am deschis inima ca mai apoi sa o daruiesc unui om foarte important in viata mea.

la multi ani, barbosule!

parca ieri te barfeam cu profa de eco (bey, ce profa faina am avut! mi-e tare dor de zilele alea. o femeie de nota 15) si cu colegele de meditatii.

imi aduc aminte in dimineata aceea, de dinainte de a te cunoaste, ma fastaceam in oglinda, rascolisem tot dulapul ca sa ajung sa ma imbrac tot aiurea ;)).

apoi tin minte orele in care vorbeam la telefon, in fiecare seara. ramasesem fara minute, asa ca am imprunutat telefoanele parintilor.

de atunci au trecut multe nopti petrecute impreuna, multe filme vazute si parca si mai multi kilometri parcursi impreuna....

dar cel mai important: au trecut doi ani in care am invatat sa iubesc cum nu am facut-o niciodata...si cum nu cred ca va mai fi posibil vreodata......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu