marți, 7 aprilie 2009

tensiune si multe comentarii

mult timp mi-am tinut gura, dar azi am de gand s-o deschid asa larg, si sa spun tot ce am pe pas...

pai, odata ar fi criza asta mondiala, care incepe sa ma enerveze prin simplul fapt ca desi se vede de la o posta ca e mai falsa decat silicoanele lui jordan. si apoi ma tine intr-un suspans delirant: "o sa-mi pierd si eu slujba? oare mai cresc astia ratele?". la naiba, nu-mi place sa nu am raspuns la intrebari!

a doua ar fi prostia pe care am facut-o acum aproximativ o luna. pentru cei ce nu stiu inca, mi-am bulit noua masina. ma rog, noua ca e a mea, ca noua era acum 12 ani cand a fost fabricata. ai ghicit, nu am nici casco, deci reparatia a fost din buzunar...si da, a functionat si "la milogu" pe la parinti, pentru ca a trebuit sa platesc si facultatea. sunt foc si para pe mine in momentul de fata, dar in conditiile de fata am preferat sa le iau floricele si bucurii parintilor ca dobanda, decat sa ma mai cocoseze fro banca (oricum, saracii parinti isi ajuta mereu puradeii fara sa ceara ceva in schimb, bucurandu-se atunci cand acestia invata ceva sau au priviera aceea de copil fericit).

al treilea lucru ar fi senzatia de neputinta care m-a mai incercat si acum cateva luni (vezi team-building de august). este ingrozitor sa vrei sa ajuti pe cineva, nu conteaza cine sau ce, pur si simplu, si sa nu ai posibilitatea...

cu alte cuvinte sunt o tensiune . sper sa-mi revin cat de curand....

in numerele viitore am sa va povestesc despre noua descoperire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu