marți, 7 aprilie 2009

vreau sa fiu o supereroina

ok, am o intrebare care cel mai probabil o sa ma sacaie ceva timp.

supereroinele tin cura de slabire? serios acum, daca ai fi o femeie perfecta, cu o putere ireala, oare ar trebui sa ai grija la dieta? sau poate ai voie sa manaci dulciuri ca un copil mic...si daca au o gena mutanta care transforma cantitatea de zahar consumata in energie, da, aia, puterea; si in mod miraculos nu se depune nimic?

pai, daca e asa, vreau sa fiu si eu o supereroina. sa pot manca ciocolaturi si biscuiti fara sa-mi fac griji mereu ca trebuie sa fac foamea , si apoi sa urc pe catwalk si sa fiu un manechin celebru (pey nu sunt eu supereroina? ati vazut voi supereroina care sa nu fie perfecta?)

am plecat in lume. vreau sa aflu raspunsul...si mai important sa devin o supereroina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu