marți, 7 aprilie 2009

fii mai bun....

In ultimele sapatamani am absentat cu nerusinare. motive au fost si inca sunt, am primit lovituri destul de puternice, din fericire au fost "suturi" care desi te zgaltaie un pic te propulseaza inainte.

din toata experienta asta am invatat enorm si fac tot posibilul sa ma schimb in momentul de fata. am realizat ca am devenit rea, crunt de rea. zana disparuse undeva fara urma, probabil sufocata de rautatea si dusmania ce se dezlantuisera, mai nou, in mine.

ceea ce vreau sa spun este ca: dragilor, va rog, fiti mai buni! si ce daca boul cu loganu' se baga si claxoneaza la semafor cand e inca rosu, ce conteaza ca soferul de maxi depaseste coloana si se baga cu nesimtire in tine, pentru ca incep sa curga masinile si de pe contrasens, nu conteaza ca temepela din vectra ti-a taiat calea pe aviatorilor, probabil inconstienta ca e piatra cubica, si mai e si uda, deci aluneca in sraci si poti sa-i faci muci masina, tu fii atent la drumul tau ca nu merita nici secunda in care sa vezi cine e cel care te hartuieste. si nu ii injura pe cei prosti sau rai (pentru mine tot una e), pentru ca nu stii ce gaura e in sufletul lor si cat de tristi si singuri sunt.

fiti mai buni, in loc sa-i "injurati" pe cei ce gresesc, daruiti-le un zambet, cine stie poate isi vor cere scuze, sau poate si mai mult, va vor zambi inapoi .

viata e prea frumoasa si scurta sa o mai uratim si noi cu prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu