marți, 7 aprilie 2009

craciun

cozonaci aburinzi, sarmale si mamaliga, toate bunatatile facute de mama si cel mai important iubirea celor doi parinti ai mei. asta inseamna craciunul pentru mine. de asemenea e momentul din an cand redevin copil si ma uit la toate filmuletele de craciun, e momentul in care imi doresc sa cred din nou in mos si astept cu sufletul la gura sa gasesc cadourile frumos impachetat sub brad. craciunul e momentul cand am plans foarte mult. nu, nu s-a intamplat nimic rau, dar numai asa mi-am putut curata sufketul de toate mizeriile ce s-au adunat de el in timpul anului. lacrimile mi-au curata sufletul, iar acum sunt din nou copilul simplu cu ochi mari si fericiti. astazi si cerul plange, cu lacrimi albe ce vor spala pamantul. azi totul redevine pur, odata cu zapada ce se asterne. sarbatori fericite si suflet curat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu