marți, 7 aprilie 2009

Putina gripa, melancolie si decizii

de cateva zile am fost rapusa de o gripa foarte urata. cu toate ca m-am simtit destul de rau mi-a dat, in cele din urma, o vacanta bine meritata. chiar ma gandeam ca nu m-am mai odihnit atat de mut din liceu. apoi mi-am amintit de ultima gripa, a fost in 2006. ce mai an, alegeri proste in ceea ce priveste persoanele din jurul meu, dar macar am fost fericita. de fapt eram foarte fericita atunci, in comparatie cu zilele astea, dar nu din cauza a ceea ce aveam pe atunci sau a persoanelor din jurul meu, ci pentru ca atunci eram mult mai ferita de rautatile de azi, aveam oameni din jurul meu in care aveam incredere, ii iubeam, aveam mult timp la dispozitie, nu aveam grija zilei de maine, aveam o viata in fata si la fel de mult timp sa ma hotarasc ce voi face pe mai departe. atunci nu se auzise de criza economica, nu existau atat de multi someri, noua ne era gandul la facultate, poate la vreo bursa in strainatate si ceva ne facea sa visam ca vom deveni oameni "mari", cunoscuti. aveam lumea la picioare. mi-as dori sa fiu din nou la liceu, sa pot visa ca oamenii sunt mai buni, sa am din nou incredere in prieteni, poate de data asta nu ma vor mai trada. si mai e ceva: de ce femeile sunt in concurenta? de ce nu pot fi prietene pur si simplu? de ce trebuie sa se compare, de ce mereu una trebuie sa fie mai buna decat cealalta, desi nu au nimic in comun? de ce unele femei simt nevoia sa-si umileasca prietenle, doar pentru a se simti bine? oare chiar asa complexate sa fie? ce castiga ele prin treaba asta? in loc sa te bucuri ca ai langa tine un om care nu te judeca pentru greselile tale, care te accepta cu toate defectele tale si nu-ti vrea decat binele, care te-a sprijinit de fiecare data cand ti-a fost greu, care ti-a sters lacrimile cand ai simtit ca ti-ai pierdut inima si care mai presus de toate te iubeste si iti face un bine dezinteresat, tu... tu iti bati joc! ce pacat! dar asa se intampla in viata... adieu veche viata, bine ai venit viitor drag :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu