miercuri, 15 aprilie 2009

jocul I

INCEPUTUL

-se numeste gloria si este casatorita cu tudor de 6 ani.la inceput a crezut ca-l va iubi mereu la fel de mult ca la inceput.la 3 ani dupa o nunta ca in povesti a aparut pe lume dora.fetita avea pielea maslinie a tatalui ei ,ochii verzi si parul blond al mamei.
-ok,si care e treaba mea?
-tu?!..ha,tu,dragul meu prieten o s-o cuceresti,o s-o faci sa se simta din nou ca o adolescenta.
-f bine.o sa am nevoie de cateva lucruri.vreau sa-mi faci o lista cu hobby-urile ei,cartile preferate,liceul pe care l-a terminat,muzica preferata si poate cel mai important:o lista cu fostii prieteni.
- o lista cu fostii?geez,de ce?
-well,trebuie sa stiu ce anume ii place,banuiesc ca toti au avut ceva in comun si exact asta am sa caut eu.
-f bine,claire o sa-mi faca rost de astea...tot ce mai ramane de discutat e plata...
- oohh...la cat e de frumoasa,nu se pune problema,o fac din placere,am sa te rog sa-mi decontezi doar cheltuielile.
-perfect.vreau sa incepi de maine seara.o sa fie prezenta la balul de binefacere al echipei de sofball,care se tine la hotelul fallon.ai aici invitatia si nu uita ca tinuta este obligatorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu