marți, 7 aprilie 2009

mirosul istoriei

m-a trecut un fior si mi-am amintit noptile calde de vara de acum mult timp. eu abia silabiseam, ma plimbam prin centrul vechi cu parintii. un sentiment pe care nu-l pot uitam mi-amintesc cum mergeam cu tramvaiul 21 prin mahalaua din centru, era cald si la propriu si la figurat, ma simteam protejata, iubita si increzatoare in viitor.

faceam plimbari lungi, fie pe lipscani, in cismigiu sau bulevardul carol spre calea mosilor. tata m-a facut sa iubesc orasul asta, fiecare bucatica de tencuiala de pe casele vechi, numai inspirand aerul din jurul lor imi da impresia ca iau putina istorie cu mine.

visul meu e ca intr-o zi sa pot strange bani astfel incat sa le reabilitez. imi plange sufletul cand le vad asa triste, cu crapaturile ca niste riduri adanci, cu tencuiala cazuta, acolo unde au fost ranite.

haideti sa avem grija de mostenirea noastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu