miercuri, 15 aprilie 2009

carari..

Lumina ma trezeste mangaindu-mi pleoapele.Langa pat zace o sticla de scotch pe jumatate goala,iar scrumiera plina cu mucuri de tigara,ba chiar si pe langa ea cateva.Televizorul inca deschis pe AV imi da de inteles ca iar m-am “uitat” la filmul “nostru”…

Eram impreuna de 3 ani,cand ne-am hotarat sa facem marele “Pas”.Nu o sa uit niciodata:era o zi calda de primavera,noi ne plimbam in parcul mare,pe aleea cu multe flori,cand el a ingenuncheat in fata mea.Inima mea a luat-o razna si fara sa-mi dau seama s-a auzit un “DA”.Parca era vocea altcuiva.

Opt luni mai tarziu totul era pregatit.Rochia era parca desprinsa din povestile cu zane,biserica era perfecta,asezaseram randuri de scaune pentru invitati cu ghirlande de flori pe laterale,iar in mijloc,de la usa pana in fata altarului se intindea un frumos covor rosu.Patru fetite,ca niste fluturasi,anuntau inceperea ceremoniei presarand flori din cosuletele lor miniaturale,iar cea mai buna pietena a mea,alaturi de iubitul ei ne erau nasi.

Cu patru zile inainte ,aparu o problema la firma lui,la o sucursala din alt oras.urma sa se intoarca in dimineatza nuntii,dupa o noapte intreaga de condus.Cu totii eram prea incantati ca totul mergea ca pe roate si fericitul eveniment se apropia incat nu am dat prea multa atentie incidentului.

Dimineata cea mare venise.Totul mergea prefect si conform planului,dar el inca nu venise.Am hotarat sa lasam lucrurile sa decurga conform planului si eu sa ma urc in limuzina si sa-l astept in fata bisericii.deja ma pregateam sa-i trag o mica mustrare.Intarzia tot mai mult.Am incercat sa-l sun pe mobil,dar il avea inchis,am presupus ca nu avea semnal,sau poate bateria…Intr-un final am primit un apel de la un numar necunoscut.Pentru o secunda m-a trecut un fior de spaima.Am raspuns si o voce banala si rece m-a anuntat ca logodnicul meu suferise un accident de masina grav si ca sansele de supravietuire erau minime….

Dupa un timp….Nu.Nu a murit,mizerabilul.S-a refacut si m-a lasat pentru o asistenta slabanoaga,cu implant si in pometi,zambet de plastic si nelipsitul par vopsit blond auriu.

Idiotul a crezut ca accidentul a fost de fapt un semn si ca nunta noatra nu a fost sa fie,mdea,nu se pune si sticla de tarie pe care o bause inainte sa se urce la volan.

La cateva luni dupa s-a insurat cu asistenta lui de plastic,ahtiata dupa bani.Azi a devenita un alcoolic cu o nevasta pe cale sa-I faca un plod si cu vreo 30 kg in plus…

Ma ridic din pat si o mana puternica ma trage inapoi.Cretinul,tot nesatul e.Nici aseara nu m-a lasat sa vad filmul pana la capat….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu