miercuri, 15 aprilie 2009

iubirea nu moare ...

flori de gheatza se desfac pe geamul meu.mirosul de lemn ars si trosnitul din soba ma face sa visez..intinsa pe podeaua calda citesc o carte,iar muzica veche si romantica ma face sa visez...sunt personajul principal.ciudat sunt in acelasi loc,dar langa mine e El...privirea lui jucausa imi mangaie fata,imi saruta buzele ce ard de dorinta si coboara..coboara...trupul mi se infioara..privirea lui ma face sa cred ca-mi vede prin bluza.in obraji imi infloresc trandafiri roz si atunci tu te apleci spre mine si acel zambet baljin cu ochii jucausi spre buzele mele si...iei paharul de sampanie.mi-l oferi si spui ca asta e doar inceputul,ca ma vei face cea mai fericita cu putinta si ca ma vei iubi cu fiecare zi mai mult si nici macar moartea nu ne va desparti...au trecut 6 ani de atunci...tu esti ink langa mine,dar ochii tai oglindesc alte tinuturi,privirea ti-e visatoare,iar mana ce-mi magaia odata obrazul e acum rece...de ce m-ai mintit?!...atunci o mana rece imi stapunge trupul...tu imi apari in fata..ai avut dreptate,nici moartea nu ne-a despartit...doar ne-a unit din nou,de data asta pentru totdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu