luni, 6 aprilie 2009

introducere


iata-ma! fac un pas timid: "oare cum o fi aici? ma voi simti in largul meu?". astazi am decis sa parasesc vechea platforma si sa ma refugiez aici. nu cunosc prea multe, dar cu siguranta am dorinta de a invata prezenta :). poate ar trebui sa spun mai multe despre mine, asa ca introducere: sunt o blonda incapatanata, care-si trateaza blogul ca pe un bun prieten. nu va asteptati la mari capodopere din partea mea, desi uneori v-as putea surprinde, nu va dura prea mult pana sa ma impiedic, dar cu siguranta ma voi ridica mereu, schitand un zambet timid. nu tot ce voi publica pe blog va fi real, multe fiind doar jocuri de imaginatie.
ceva personal despre mine:
- imbratisez ecologia, facand tot ce-mi sta in putinta pe moment pentru a schimba ceva.
- conduc o masina veche, dar foarte iubita si imi respect colegii de trafic. de curand am reusit sa nu mai "cadorisesc verbal" la volan, rezumandu-ma la un simplu zambet, aruncat printre dinti.
- de mica am visat sa pot renova centrul "micului paris", mai tarziu am vrut sa fac ceva pentru viitor si cei din jurul meu. in prezent cea mai mare dorinta e facilitarea tuturor scolilor din tara cu bibliotecipentru elevi, dar pana atunci sunt multe alte probleme de rezolvat.
acestea fiind spuse, va las sa descoperiti mai multe pe parcurs. bine v-am gasit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu