marți, 7 aprilie 2009

in vizita...

inca de dimineata stau pe blogul lui bucurenci (bucurenci.ro) si simt cum emotii de tot felul ma incearca: lacrimi pe care cu greu mi le stapanescpentru ca sunt la birou, citit "cand gesturile au riduri" (http://bucurenci.ro/2008/09/cand-gesturile-au-riduri/#more-1144) sau buburuze de emotie calda, pe piele, si un fior pe sira spinarii la "domnul leo" ( http://bucurenci.ro/2008/09/domnul-leonard-cohen/#more-1130 ).

m-am hotarat sa devin mai buna, abia acum mi-am dat seama ca frigul rautatii din jur si-a facut loc putin cate putin si in sufletelul meu. Omul asta e un vis, scrie extraordinat (parerea mea, da), reuseste sa ma ambitioneze si sa ma complexeze in acelasi timp, lucru paradoxal pentru mine. pentru mine e un exemplu demn de urmat, la cei 27 ani (multi inainte) poarta pe umeri multa inteligenta (aproape imposibil de multa), modestie si motivarea de a face bine in jur.

il sprijin din tot sufletul ..si hai sa facem MAI MULT VERDE ( www.maimultverde.ro )...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu