miercuri, 15 aprilie 2009

despre blonde naturale si vopsite...

in timp ce-mi exersam silueta printr-un surf pe net m-a lovit curiozitatea de am ajuns pe pagina celebrei reviste maxim, si cum butonam eu de zor,ma uitam la poze (ca asa fac copii cu putini neuroni) si dau peste un interviu al unei tipe destul de atragatoare,bruneta cu piele maslinie de solar,tona de fond de ten care sa acopere cearcanele si "zit"-urile.citesc printre randuri (observati cata lene?) si imi iese in ohci o afirmatie a dragutei vopsite dar cu neuroni de blonda originala : "suntem un popor latin,la noi in tara nu exista blonde naturale"...zau?esti tu sigura sigura?dar de unde stii?ne-ai cautat tu pe toate pi la radacinile capilare?
ei bine draga domnisoara maxim ar trebui sa afli ca exista si blonde naturale la noi in tara,e adevarat ca sunt f rare,dar exista.eu sunt cel mai elocvent exemplu,e adevarat ca nu sunt 100% romanca,ci mai degraba 50% (25% rusoaica si 25% nemtoaica),dar sunt inca romanaca,adik m-am nascut aici,vorbesc limba,iubesc obiceiurile romanesti,si asa mai departe.
asa ca daca mai zice cineva ca la noi in tara toate blondele sunt vopsite o sa-l invit la o discutie live sa se convinga si daca tot nu ma crede il las sa ma caute si de paduchi :P (poate sunt si aia blonzi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu