miercuri, 15 aprilie 2009

the cat lady

astazi am avut parte de una din cele mai bizare patanii din viata mea.
dar ca sa se inteleaga cum trebuie o sa va povestesc de la capat.
miercuri seara am gasit o pisicutza abandonata/pierduta in zona aviatorilor (langa blocul unde este si biroul meu). initial am crezut ca era a cuiva din bloc, cazuse de la balcon sau asa ceva. am intrat (pisicutza s-a mai linistit)si am intrebat portarul daca stie de cineva care ar fi putut pierde vreuna. intamplator avem o cat lady in bloc, eh si de aici inpcepe nebunia, asa ca tineti-va bine.
vine the cat lady, nu era a ei, dar se ofera sa o pastreze o noapte-doua pana ii gasim proprietarul.
a doua zi de dimineatza dna. administrator vine sa ma intrebe cina a adus pisica in bloc. (oops) i-am zis in treaga poveste. apoi am fost rugata sa o iau acasa daca nu sa o las pe strada, dar deja blocul a ajuns la saturatie in materie de pisici (se pare ca ale lui cat lady faceau pipi la ghena si mirosea tare urat).
am luat-o acasa joi seara. cu stupoare am observat ca tata nu a zis nimik despre pisica, ci a luat-o inbrate, iar ea a inceput sa toarca de zor (mi-a luat un an sa-l conving sa luam o pisica, tinand cont ca stau la curte). toate bune si frumoase, tata s-a indragostit de pisica, i ar ea l-a acceptat ca stapan.
intre timp the cat lady a facut rost de telefonul meu si a inceput sa ma bombardeze cu intrebari despre ce face pisica. de ce nu o iau in casa? de ce am luat-o daca o tin la curte (huh?) ? hai sa o tin in casa, ca nu se supara tata daca o iau (wtf,lady, cine hotareste in casa mea?)...anyway, a inceput sa a astepte la poarta dimineatza, la pranz sa vina la mine la birou sa ma intrebe ce face pisica (la dracu, lady am o tona de lucruri de rezolvat!), sambata dimineatza am cedat. m-a sunat in timpul meditatiilor de engleza. imi cer scuze fata de copil si raspund, cand colo, the cat lady. de data asta m-am enervat si am repezit-o unpic, i-am zis ca ma deranjeaza si eu nu am timp de atatea telefoane pe zi ca sunt f ocupata, sa inteleaga o data ca pisica e f bine si sa nu ma mai sune. ca am dat-o unei prietene bune, care sta la bloc (speram ca asa sa scap de ea) si are grija de ea, ca iubeste pisicile.
weekendul trece, scapasem de toate grijile, am scapat si de utlimul examen.
vine luni, ma trezesc cu intarziere (ca de obicei cand dorm cu alex). ajung la serviciu ok, fara intarziere, cand descopar ca in holul blocului ma astepta the cat lady. (fuck!) si incepe nebunia (sa sune cineva la politie!). a inceput santajul sentimental, cum ea e batrana are 82 de ani si nu a dormit de sambata de cand am repezit-o, ca iubeste f mult pisica si ca o vrea inapoi (wtf?), ca vrea s-o vada macar o data, sa vb cu fata la care e pisica (shit). i-am zis ca nu ii dau nr fetei de telefon ca o astenizeaza si pe ea cu telefoanele, ea nu s-a oprit pana nu au venit niste colegi sa ma salveze. m-au ajutat sa fug de ea pe scari, ea dupa noi (mai avea putin si-si dadea duhul). pana la urma mi s-a facut mila de ea si m-am oprit. dupa cateva minute de negocieri nu m-a lasat sa intru a zis ca vrea sa vb cu seful meu sa vada ce fel de om sunt (seesh, unii oameni chiar au tupeu). pana la urma a trebuit sa plec de la usa, acolo au tinut-o colegii si dupa taraboi a aparut si seful meu care a vb cu ea (dar cum el nu stie romana s-a retras)...in orice caz, printr-un miracol the cat lady a fost convinsa sa plece...acum sper sa nu ma mai urmareasca si in continuare ca ma bate gandul serios sa-mi iau o peruca sau sa-mi dau demisia (desi iubesc locul asta)...
vreo sugestie legata de cum as putea scapa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu