marți, 7 aprilie 2009

povesti din copilarie

imi amintesc ca atunci cand eram copil, eram vecina cu actuala mea prietena. pe vremea aceea nu ne cunosteam decat din vedere sau auzite. stiam ca are talent la desen, iar pe vremea accea erau la moda desenele pe asfaltul din fata blocului( cu creta) si sailor moon, sau printesele. intr-o zi am rugat-o pe bluevenus (caci despre ea e vorba)sa-mi deseneze ceva. am rugat-o? nu chiar, de fapt ea era afara si eu i-am aruncat un biletel de la balcon in care o rugam sa-mi deseneze si mie o printesa. draguta ca intotdeauna, blue, s-a pus pe desenat si dupa o jumatate de ora mi-a aratat capodopera. ce s-a intamplat mai de parte? ei bine era prea mica sa o vad de la etajul 5, asa ca am rugat-o sa-mi deseneze mai mare. povestea asta am uitat-o, dar ea mi-a amintit-o ani mai tarziu, cand am devenit colege de banca si prietene bune :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu