vineri, 9 octombrie 2009

surpriza, Doamna Eugenia Vacarescu :)


am avut cateva surprize minunate zilele acestea, dar de departe cea mai importanta a fost un comentariu gasit pe blog. cea pe care o consider a doua mama mi-a descoperit pagina si cuvintele frumoase despre anii de cor. desigur cuvintele sunt prea palide ca sa poata exprima ceea ce simt. personalitatea, educatia, cultura mi-au fost formate de parintii in stransa legatura cu Doamna Eugenia Vacarescu, sau cum noua ne place sa o numim Doamna Necula.

ma bucur nespus cand cuvintele mele (fie si scrise) ajung asa departe, bucurand totodata si pe cei care ne-au daruit atat de mult incat ne-ar trebui o viata si n-am putea sa le inapoiem.

in final ma adresez celor care sunt parinti: daca stiti ca sufletul pe care-l cresteti cu atata iubire are talent, macar putin, trimiteti-l la corul de copii radio. nu veti regreta! chiar daca este pentru putin timp, sau poate pentru o perioada mai lunga, fiti siguri ca va ramane ca o amintire minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu