vineri, 9 octombrie 2009

De ajuns!

mai gata, pe bune nu mai pot. de o saptamana de cand s-a stins M.J. sunt intr-o stare psihica groaznica.
dupa ce sambata si duminica au fost ca un pansament pe suflet ascultand piesele copilariei mele pe diferite posturi muzicale, de luni parca au innebunit cu totii si odata cu ei si eu. nu vreau sa mai aflu detalii despre viata personala a artistului Michael Jackson! gata, e de ajuns!
ce a facut si cum a trait a fost treaba lui si a celor de langa el, nu a mea, a ta sau a ziaristilor. pe mine ma intereseaza, in schimb, ceea ce a facut el ca artist, pentru ca pentru noi a fost artistul Michael Jackson si doar pentru prieteni si familie Michael.
iubesc artistul Michael Jackson pentru muzica, dansul, spectacolul si mesajele puternice pe care le-a transmis de-a lungul timpului.
ma bucur ca am avut sansa sa fiu contemporana cu o asemenea personalitate si imi pare rau ca nu l-am putut vedea in concert (l-am vazut in '96, dar eram prea copil sa constientizez). imi pare rau ca 3 copii minunati au ramas fara un tata iubitor, iar noi fara un artist de o valoare incomensurabila.
tabloul marilor artisti este format acum doar din ingeri: elvis, beatles (cu exceptia lui mccartney), freddy mercury si M.J. desigur, sunt multi cei care completeaza acest tablou, unii trecuti in nefiinta, altii care inca ne mai bucura, dar ce este minunat este ca el este nesfarsit. avem certitudinea ca se vor mai naste stele care sa ne bucure si sa ne mangaie auzul si sufletul.

ps: acum poate o sa para putin deplasat, dar vineri noapte, dupa ce m-am rugat printre altele si pentru odihna marelui artist, am simtit o prezenta imateriala. poate ca adormisem deja si a fost doar un vis, sau poate chiar a fost ceva, cert e ca m-am simtit impacata si am avut senzatia ca si el era fericit acum. stiu ca va veghea, in special asupra copiilor lui si a celor pe care i-a iubit mult.
ps 2: cred ca pasiunea mea pentru muzica a inceput cu piesele lui si ale lui elvis :). va multumesc pentru mostenirea grandioasa pe care ne-ati lasat-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu