vineri, 9 octombrie 2009

intalnirea....


ating tabloul si o forta nevazuta ma trage inauntru.o aura
misterioasa ma inconjoara in peisajul de poveste.ma uit in oglinda
apei si descopar ca sunt schimbata:ochi mari verzi,marginiti de
gene lungi si jucaus intoarse ma privesc,nas micut si gura jucausa
formeaza fata cu un ten alb-rozaliu,iar parul blond carliontat ce
curge pe umeri si brate vine ca o completare a aspectului angelic.o
rochita din voal turcoaz imbraca corpul miniatural,cu toate astea
ceva pare si mai straniu.cand ma uit mai bine descopar...aripi.am
aripi!sunt o ZANA!

dupa cateva secunde imi revin si incep sa cercetez peisajul din
jurul meu.abia atunci il observ pe EL,dragul meu Hyperion.alerg
spre el si-l iau in brate.parul moale si cald ma intampina dar ceva
totusi nu-mi accepta imbratisarea si usor ma indeparteaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu