vineri, 9 octombrie 2009

Skittles flashback...

ieri am gasit in carrefour vitantis bomboanele preferate: skittles. ani de zile le-am cautat in magazinele noastre fara succes, dupa ce mi-au marcat copilria.

am desfacut cutiuta rosie si o pastiluta mov mi-a alunecat pe limba. am inchis ochii si m-am abandonat senzatiilor. apoi am pierdut contactul cu realitatea, eram din nou la patinoarul de la Brive si ascultam emotionata concertul colegilor de festival. cand am deschis ochii eram asa emotionata ca mi-au dat lacrimile, singurul loc unde mai gaseam bombonelele preferate era in strainatate. imi facusem un adevarat ritual pentru concertele din fiecare seara de la patinoar: cumparam de la automat o punguta de skittles si ma bucuram de gustul ei si de caldura muzicii ce-mi facea sufletul sa danseze. preferatele mele erau cele de struguri.

mi-e dor de festivalul de la brive cu toate senzatiile aduse. in fiecare vara in luna august ma trezesc visand ca merg din nou acolo sau retraiesc clipele gandindu-ma ca in acel timp se desfasoara. imi lipseste atat de mult ca in perioada festivalului nu mai sunt eu, ochii lasa sa se vada un inima pustie, melancolica. ciudat cum o bombonica mica poate avea un efect asa puternic in plan emotional.

nu voi uita niciodata verile petrecute la brive.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu