vineri, 9 octombrie 2009

armonie....


inspir mirosul dulce de tei si simt cum sufletul imi freamata de bucurie. este prima data cand simt cu adevarat venirea verii, senzatia aceea de eliberare, de libertate.

in ultimele luni am uitat sa mai fiu copil, m-am maturizat si parca am incuiat si usa copilului din mine, l-am pedepsit sa stea in camera lui, dar azi are usa larg deschisa si un poster mare si colorat cu "bine ai venit" pentru intampinare.
doua luni de sesiune, job full-time si inca un job temporar, s-au dus intr-o clipita si au lasat in urma un chip brazdat de cearcane adanci si negre. asa ca aseara, pentru prima data in mult timp mi-am permis sa adorm devreme, cand inca era lumina afara. de dimineata m-am trezit alt om, parca odata cu oboseala s-au dus toate grijile si gandurile chinuitoare, scheme, planuri cu ce trebuie facut mai departe, tabeluri ce prezinta balanta cheltuielilor si a veniturilor. toate au disparut si au lasat in urma un om fericit si linistit. acum respit vara, sangele imi alearga vioi prin vene si nu-mi sta capul decat la o fuga pe un strand sa ma bucur de soare si apa .
si uitandu-ma la cele doua luni ce au trecut sunt mandra de persoana dezvoltata, ma privesc cu un ochi obiectiv, critic. mi-am impus mereu standarde aproape imposibile (inca o fac), dar Cineva nu m-a lasat si mi-a dat un dram de noroc, care combinat cu o munca imensa au adus rezultate minunate.
rezultatele mele in 2 luni de zile sunt 10 kg in minus (eu nu-mi dau seama de diferenta decat la haine :) ), prima nota de 10 luata in timpul facultatii, o serie de informatii nepretuite despre lumea inconjuratoare, promovarea la jobul temporar, rezultat excelent in urma promovarii si surprinderea foarte placuta a superiorilor.
si cred ca cel mai mult ma bucur ca am devenit foarte responsabila si mai indulgenta cu cei din jurul meu. la volan ma simt responsabila pentru ce se intampla in jurul meu si incerc sa usurez cat mai mult trecera colegilor de trafic (pietoni sau soferi) prin zonele unde ne intersectam.
of, ce mare m-am facut, parca nu ma mai recunosc. chiar ieri vorbeam cu mama despre niste lucruri banale si mi-am dat seama ca m-am maturizat prea mult, sunt prea rigida si trebuie sa o las mai moale, altfel voi deveni o "control - freak" :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu