joi, 15 octombrie 2009

Pieces....

am atat de multe ganduri in cap pe care imi doresc sa le impartasesc cu voi, dar zboara ca niste fluturi idilici cu o viteza uluitoare. abia apuc sa-l contemplu pe unul ca imi apare un altul in fata si apoi dispare si acesta.

traiesc intr-o stare de melancolie diafana, ca si cum m-as fi regasit. de fapt chiar asa si este. eram mereu trista si cu o senzatie de complex, dar de fapt eram incompleta si abia zilele trecute mi-am dat seama de asta. amintirile mele, cele care mi-au format identitatea, gandirea, ambitia, visele si dorinta de a lupta pentru a deveni cea mai buna, erau stivuite in cutii sigilate de scotch-ul maro.
aseara i-am aratat lui alex noua mea veche biblioteca. in ea sunt adapostite bucatile ce formeaza sufletul meu: cartile. i-am aratat prima carte citita de mine, cea care mi-a revolutionat intelegerea si credinta in iubire. cartea care m-a facut sa iubesc litera scrisa si sa nu ma mai opresc din alergat cuvinte pe pagini. Manon Lescaut

apoi a urmat cartea copilariei, Biblia pentru copii. o carte de suflet ce ma bucura si-mi da speranta de fiecare data cand o deschid. alaturi de ea erau cele 2 volume din harry potter, unul in limba romana si altul in engleza, alaturi de autograful din partea lui JK Rowling.

langa erau cele doua carti bondoace si grele, dictionarul explicativ al limbii romane si momente si schite de I L Caragiale. carti ce mi-au marcat copilaria, una pentru ca mi-a dezvaluit intelesul cuvintelor, cealalta pentru ca ma amuza mereu si ma facea sa-mi doresc sa o vad pe scena, interpretata.

tot in biblioteca mai erau enciclopedia Britannica, de care nu ma satur, cartile pygmalion, black beauty, secret codes (their history and how to break them).
la loc de cinste sunt cateva manuale de engleza, pe care planuiesc sa le devorez cat de curand. Toate sunt pentru pregatirea CPE, pe care imi doresc sa-l sustin cat de curand, dar mai intai trebuie sa pun mana sa invat.

This is it!

Si ca sa nu inchei asa sec, nu ma pot abtine sa impartasesc si cu voi vestea frumoasa: azi am castigat o invitatie la premiera filmului "This is it!" de pe 28 octombrie :D. asa ca nu mai pot de bucurie :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu