vineri, 9 octombrie 2009

pipera city....


acum 14 ani am fugit de oras, mutandu-ma la periferie impreuna cu familia intr-un mic satuc. de-a lungul timpului am avut parte de tot felul de experiente cum ar fi:

acum vreo 3-4 ani tata i-a surprins intr-o seara pe cativa pusti abia intrati in adolescenta cum ma spionau in fata geamului de la camera mea. si azi ma mai amuz cand imi aduc aminte de episodul respectiv, mai ales ca si-au luat o mare teapa eu fiind imbracata pana in gat si butonand pc- ul pentru o tema.
morala: astazi este instalat un sistem care face imposibila intrarea prin efractie in curtea mea.

toti barbatii din vecinatate, odata trecuti de 45 de ani capatau sindromul pedofilului. n-a mai fost decat un pas in a certa o fetita de 13 ani ca nu are sanii destul de dezvoltati ca sa ofere un "peisaj" placut pentru pensionarii iesiti la poarta.

odata cu adolescenta si implicit cresterea nivelului de hormoni din organism, pustii devin interesati de fete. asa s-a intamplat si cu vecinul meu care a capatat o sclipire in ochi de fiecare data cand ma vede. astfel ca de fiecare data cand am vreo treaba la masina, care este parcata in fata portii, apare negresit cu vreo treaba si intotdeauna ma saluta putin fortat.
pustiul este extrem de gelos pe prietenul meu si intr-o seara cand eram impreuna la mine acasa, s-a auzit soneria. cand am deschis poarta nu mai era nimeni, dar peste strada s-au auzit batai in usa si vocea pustiului care o ruga pe bunica-sa sa-i deschida. dupa asta a mai sunat de vreo 2 ori, dar nu s-a mai dus nimeni.

povesti sunt destule, dar cred ca in timp, satucul acela eclectic m-a cucerit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu