vineri, 9 octombrie 2009

excursia din muntii apuseni

m-am intors dupa o saptamana in care am fugit de tot si toate si m-am refugiat in munti. bine eu glumesc acum, dar nici foarte departe de adevar nu e.
am avut norocul sa vizitez alaturi de companionul meu de suflet locuri ce-mi faceau inima sa tresara de chemarea strabunilor. am o pasiune nativa de a descoperi lucruri si locuri noi, iar de data asta mi-am hranit-o cu peisaje de vis din muntii apuseni.
calatoria pe scurt:
- m-am indragostit de la departare de ruinele de la rupea, pe care mi-am jurat ca le voi explora;
- sighisoara este la fel de fermecatoare ca intotdeauna;
- doamne ce peisaje de vis?! nu suntem constienti de cat de norocosi putem sa fim;
- daca alegi alt drum decat a2 sau dn1 vei fi surprins de cat de bune si frumoase sunt, si parca nici aglomerate;
- belis e locul unde ne cazam, pe malul lacului fantanele;
- lacul fantanele e al treilea cel mai adanc lac din lume (97 metri) si tine prizoniera vechea biserica a satului belis;
- la valeni, in apropiere de calatele, se afla o biserica fortificata construita in 1261. aici am simtit chemarea strabunilor;
- drumurile forestiere din zona sunt bine intretinute;
- bifat pesterile scarisoara si ursilor unde am ramas cu gura cascata;
- vazut locul unde a poposit fabricuta facuta de tata acum 16 ani (Beius);
- apa de la stana de vale e asa de buna mmmmmm.....;
- vizitat 2 cariere de piatra si una de marmura;
- am aflat e unde e numele Vaii Iadului (de la drum, glumesc era din cauza raului care-l insoteste, raul iadului ), dar si-a facut culcus in inima ca e asa frumos si salbatic locul ala de nu-mi mai venea sa plec;
- avem o tara ireal de frumoasa, 8 ani de zile am batut drumurile din afara tarii, am vizitat 3 continente si am vazut locuri de o frumusete rara, dar romania noastra e mult mai frumoasa.
acum incerc sa ma readaptez vietii de bucuresti unde lumea e mai rapida, parca am uitat si sa conduc si inca nu am scapat complet de accentul ardelean capatat .

a fost prea putin pentru sufletul meu nesatul de frumusetea naturii si prea mult pentru oraseanul uituc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu