marți, 10 noiembrie 2009

informatiile incomplete creeaza panica

am innebunit cu totii!
aceasta invalmaseala de informatii incomplete nu are alta menire decat a starni panica. pana si eu, om ceva mai linistit de felul meu, m-am alarmat ieri la o simpla usturime in gat, aveam senzatia ca vine sfarsitul lumii. e adevarat ca grija mea era sa nu transmit mai departe, fiind foarte stresata pentru ca in jurul meu sunt multe persoane care ar putea suferi mai mult de pe urma virusului astuia. motiv pentru care acum am setul meu de vesela, o masca pentru iesitul in public si pastrez o distanta de cel putin 1 metru jumate fata de ceilalti, ma spal de cate ori pot pe maini (aproape mi-am terminat complet crema de maini :P) si asa mai departe.
mai trist este ca panica ne-a transformat in ipohondri. asa de tare m-am convins ca sunt bolnava ca aseara am facut febra, am avut ameteli si o mica durere de cap, iar de dimineata eram caun nou nascut. ceea ce ma face sa ma intreb: oare eram obosita asa de tare sau mi-am indus singura starea de rau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu